Τα πρόσφατα

νέα μας

Τι να μην κάνετε στο κιβώτιο ταχυτήτων για να μην κάνετε χρήση της οδικής βοήθειας;

Αφορμή για αυτό το άρθρο στάθηκε η βόλτα με ένα φίλο, όπου και παρατήρησα μερικές κακιές συνήθειες που είχε σχετικά με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου του. Εμείς συγκεντρώσαμε μερικές από αυτές και σας αναφέρουμε τι δεν πρέπει να κάνουν όσοι έχουν χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε να μην ταλαιπωρείτε τον ασφαλιστή και την οδική βοήθεια με συχνές βλάβες.

Μην αφήνετε το χέρι πάνω στο λεβιέ

Μια πολύ κακή συνήθεια, κατά τη διάρκεια της οδήγησης να αφήνετε το χέρι πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων. Ο λεβιές βρίσκεται εκεί για να αλλάζουμε ταχύτητες και όχι για να ξεκουράζουμε το χέρι μας. Το πρόβλημα είναι πως άθελα μας ασκούμε πίεση στα εξαρτήματα του κιβωτίου και αυτό δημιουργεί πρόωρη φθορά. Το λένε και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Βάλτε νεκρά όταν είστε σταματημένοι στο φανάρι

Όταν είστε σταματημένοι στο φανάρι βάλτε νεκρά και μην αφήνετε σχέση στο κιβώτιο έχοντας πατημένο το συμπλέκτη. Πρώτον, είναι πιο ασφαλές να μην έχουμε ταχύτητα μέσα στο κιβώτιο, μιας και σε περίπτωση που γλιστρήσει το πόδι από τον συμπλέκτη είναι πιθανό να εμπλακούμε σε ατύχημα. Ταυτόχρονα φθείρουμε το ρουλεμάν του συμπλέκτη το οποίο πιέζει άσκοπα το βολάν.

Μην κρατάτε το αυτοκίνητο στις ανηφόρες με ταχύτητα

Το να κρατάμε στατικό, ένα αυτοκίνητο, σε μια ανηφόρα, πατώντας γκάζι και ζυγίζοντας ταυτόχρονα τον συμπλέκτη, είναι κάτι που καταστρέφει το δίσκο του αυτοκινήτου. Ο δίσκος υπερθερμαίνεται και το υλικό τριβής του καταστρέφεται, κάτι που στοιχίζει ακριβά και μπορεί να ακινητοποιηθεί το όχημα σας σε ανύποπτο χρόνο.

Μην επιταχύνετε έντονα με μεγάλη σχέση και λίγες στροφές

Όταν θέλουμε να επιταχύνουμε έντονα είναι καλύτερα να κατεβάσουμε ταχύτητα στο κιβώτιο, παρά να πατάμε έντονα το γκάζι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και πολύ χαμηλές στροφές. Είναι κάτι που ζορίζει το κιβώτιο και καλό είναι να το αποφεύγουμε.

Απομακρύνετε το πόδι σας πάνω στον συμπλέκτη

Πολλοί έχουν την κακή συνήθεια και αφού αλλάξουν ταχύτητα στο κιβώτιο, αφήνουν το αριστερό τους πόδι πάνω στο πεντάλ. Αυτό είναι κάτι που επίσης φθείρει τον δίσκο του συμπλέκτη και το ρουλεμάν χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Ταυτόχρονα υπάρχει περίπτωση, μέρος της δύναμης του κινητήρα να χάνεται μιας και η εμπλοκή του κιβωτίου με τον κινητήρα δεν είναι 100%.

Πηγή: www.nextdeal.gr

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram