Τα νέα μας

Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι

Οι κυβερνοεπιθέσεις και τα κυβερνοεγκλήματα παγκοσμίως γίνονται όλο και πιο συχνά, επομένως είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι μπορείτε να κάνετε για να προστατεύσετε τις πληροφορίες σας στο διαδίκτυο. Είναι επιθέσεις που γίνονται από τρίτους με σκοπό να πάρουν πρόσβαση σε πόρους που δεν έχουν τα κατάλληλα δικαιώματα, να καταστρέψουν ευαίσθητες και σημαντικές πληροφορίες, να αποσπάσουν χρήματα από χρήστες ή να διακόψουν τη ροή εργασιών μιας επιχείρησης.

Οι επιτιθέμενοι είναι πάντοτε καλά διαβασμένοι και ένα βήμα πιο μπροστά!

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μειώσετε τον κίνδυνο και να αποτρέψετε μια επίθεση κυβερνοασφάλειας. Ακολουθούν απλές και πρακτικές συμβουλές από την Εθνική Ομάδα Αντιμετώπισης Ηλεκτρονικών Επιθέσεων της Κύπρου που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία ασφαλή στο διαδίκτυο.

1. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων σας

Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων στις συσκευές σας σε ξεχωριστή τοποθεσία [...]

Oι πόλεις μας συνεχίζουν να αναπτύσσονται με πρωτοφανείς ρυθμούς.

Zούμε σε έναν όλο και πιο αστικό κόσμο. Πώς διαχειριζόμαστε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, την αστική ανθεκτικότητα και τη χρηματοδότηση; Οι διαφορετικές διαστάσεις της ανάπτυξης έξυπνων πόλεων έχουν τη δυνατότητα να καθοδηγήσουν τις πόλεις προς τη σωστή κατεύθυνση.

Πηγή: insurancedaily.gr

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!❗ Έπειτα από 2 χρόνια υγειονομικής κρίσης και ελπίζοντας πως τελειώνουμε από αυτή την περιπέτεια έχουμε κατανοήσει πως το μεγαλύτερο και πολυτιμότερο αγαθό της ζωής μας είναι η υγεία μας! Η εταιρεία Nakas Company με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας (7 Απριλίου) καθιερώνει ως θεσμό το πρώτο Σαββατοκύριακο μετά την 7η Απριλίου ως γιορτή υγείας . Σας περιμένουμε λοιπόν το Σάββατο 9 Απριλίου (Πρωί 12:00 – 14:00 και Βράδυ 18:00 – 21:00) στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης να γιορτάσουμε όλοι μαζί την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας . Πολλά δώρα και πολλές εκπλήξεις στους μικρούς αλλά και στους μεγάλους μας φίλους! Φορέστε το πιο όμορφο χαμόγελό σας και σας περιμένουμε να γιορτάσουμε μαζί! Nakas Company

Με ποια επιδόματα ενισχύεται η ασφαλιστική κάλυψη υγείας;

Οι πελάτες που διατηρούν νοσοκομειακά ασφαλιστήρια, μπορούν να προσθέσουν ορισμένα επιδόματα, για να ενισχύσουν την κάλυψη τους. Σε περίπτωση ασθενείας ή ατυχήματος, θα λαμβάνουν και μετρητά χρήματα στο χέρι.

Τα Επιδόματα αυτά είναι συνοπτικά τα κάτωθι:

Θάνατος από ατύχημα -ΘΑ: καταβάλλεται αποζημίωση στους δικαιούχους, σε περίπτωση θανάτου του ασφαλισμένου από ατύχημα. Το κεφάλαιο διπλασιάζεται εάν ο ασφαλισμένος είναι επιβάτης σε δημόσιο μέσο μεταφοράς, από αέρα, θάλασσα και ξηρά, σε τροχαίο ως πεζός, οδηγός, επιβάτης, αγρότης/χειριστής αγροτικού μηχανήματος με νόμιμη άδεια.

Μόνιμη Ολική Ανικανότητα από Ατύχημα και Ασθένεια-ΜΟΑ: καταβάλλεται αποζημίωση στον ασφαλισμένο σε δύο δόσεις, επειδή ασθένεια ή ατύχημα, του προκάλεσε μόνιμη ολική ανικανότητα να ασκήσει το επάγγελμά του ή άλλο επάγγελμα με αμοιβή ή κέρδος. (Το ποσό διπλασιάζεται σύμφωνα με τα παραπάνω).

Μόνιμη Ολική ή Μερική Ανικανότητα [...]

Όλοι μας βρισκόμαστε συχνά μπροστά στην εξής δυσκολία: Θέλουμε να αλλάξουμε κάτι στον εαυτό μας ή στην συμπεριφορά μας αλλά όταν έρχεται η ώρα να περάσουμε στην δράση δεν πραγματοποιούμε καμία αλλαγή ή εγκαταλείπουμε εύκολα την προσπάθεια!

της Στέλλας Ζουλινάκη, Life & Business Coach Insurance  Mentor, EMCC Senior Practitioner, Μέλος HCCMA & EMCC

Γιατί μας συμβαίνει αυτό; Πως θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια;
Προκειμένου να πετύχουμε μια αλλαγή ας εξετάσουμε πρώτα ποιες είναι οι δικές μας αδυναμίες!
Συνήθως πίσω από αυτήν την αποτυχία αλλαγής κρύβεται η λανθασμένη εστίαση την οποία κάνουμε.

Η καθημερινότητα και τα προβλήματα της μας έχει απορροφήσει τόσο πολύ που όλοι μας λειτουργούμε ξεχνώντας μια αυτονόητη και απλή αρχή:

«Υπάρχουν πράγματα στην ζωή που μπορούμε να ελέγξουμε και πράγματα τα οποία δεν μπορούμε να τα ελέγξουμε»

Η παραγνώριση αυτής της πραγματικής αρχής μας οδηγεί στο να εστιάζουμε τις [...]

H κάλυψη νοσηλείας ενός ασφαλισμένου για Ασθένεια ξεκινάει για τα πρωτοασφαλιστήρια τα κάτωθι διαστήματα, με την προυπόθεση ότι έχει πληρωθεί η πρώτη δόση :

  • Τριάντα ημέρες από την ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης, για νοσηλείες στην Ελλάδα και σε ευρωπαϊκές χώρες.
  • Εκατόν ογδόντα ημέρες από την ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης, για νοσηλείες εκτός ευρωπαϊκών χωρών.

Η κάλυψη της νοσηλείας του ασφαλισμένου για Ατύχημα ξεκινάει την ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης, για την Ελλάδα και το εξωτερικό, με την προϋπόθεση ότι έχει πληρωθεί η πρώτη οφειλή του ασφαλιστηρίου.

Πρακτικά εάν ένα πρωτοασφαλιστήριο νοσοκομειακής περίθαλψης έχει εκδοθεί για παράδειγμα 2 Φεβρουαρίου αλλά η πρώτη οφειλή εξοφλήθηκε 15 Φεβρουαρίου, τότε τα παραπάνω διαστήματα μετράνε από την ημέρα εξόφλησης των ασφαλίστρων .

Ενημερωθείτε αναλυτικά από το διαμεσολαβητή και την εταιρεία σας.

Πηγή: nextdeal.gr/

 

Το Υπουργείο Οικονομικών, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ανακοίνωσαν την έναρξη της λειτουργίας της online πλατφόρμας opencar.services.gov.gr

Στην online πλατφόρμα της ΑΑΔΕ,  οι πολίτες έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση ενός οχήματος το οποίο κατέχει Ελληνική άδεια κυκλοφορίας.

Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται είναι οι παρακάτω:

  • αν το όχημα είναι σε κίνηση / ακινησία ή έχει κλαπεί
  • αν είναι ασφαλισμένο / ανασφάλιστο, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης ασφάλισης
  • το χρώμα, τον κατασκευαστή και τον τύπο

Για την είσοδο στην πλατφόρμα δεν απαιτείται αυθεντικοποίηση και η αναζήτηση πραγματοποιείται με βάση μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος. Να σημειωθεί πως δεν παρουσιάζονται τα στοιχεία ταυτότητας [...]

Ένα check up με τυποποιημένες εξετάσεις ανα φύλο και ηλικία, συνήθως περιλαμβάνεται μέσα στα περισσότερα ασφαλιστήρια υγείας και νοσοκομειακής περίθαλψης και είναι δωρεάν. Επιπλέον παρέχονται και ειδικά check up με πιο στοχευμένες εξετάσεις οφθαλμολογικές, γυναικολογικές, αντρολογικές κτλ, συνήθως σε μια προνομιακή χρέωση.

Ο ασφαλισμένος μπορεί να πραγματοποιήσει για πρώτη φορά το δωρεάν προληπτικό έλεγχο που αναγράφεται μέσα στο ασφαλιστήριό του, όταν έχει περάσει ένα χρονικό διάστημα, από την αρχική έναρξη της ασφάλισης, όπως για παράδειγμα τουλάχιστον το πρώτο εξάμηνο. Κατόπιν μπορεί να επαναλαμβάνει το ckeck up κάθε χρόνο. Οι όροι αναγράφονται μέσα στα ασφαλιστήρια.

Για να πραγματοποιηθεί το check up ο ασφαλισμένος επικοινωνεί με το συντονιστικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας του, ενημερώνεται αναλυτικά και κλείνει το ραντεβού του στο συνεργαζόμενο με την εταιρεία του διαγνωστικό κέντρο ή στο θεραπευτήριο που θα επιλέξει.

Το δωρεάν Check [...]

Μέχρι αρχές Μαρτίου θα τεθεί σε λειτουργία, η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τα ανασφάλιστα οχήματα. Πληροφορίες του αναφέρουν ότι την περίοδο αυτή το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης κάνει τις τελευταίες δοκιμές.
Όπως επισημαίνεται το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με την ΑΑΔΕ δημιουργεί δύο νέες ηλεκτρονικές πλατφόρμες.
Η πρώτη θα παρέχει στους ιδιοκτήτες οχημάτων συγκεκριμένες πληροφορίες και η δεύτερη πληροφορίες προς τα όργανα ελέγχου (στοιχεία οχήματος, ημερομηνία έκδοσης, ανάκλησης άδειας κυκλοφορίας, καταβολή τελών, περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης, θέση σε ακινησία, ένταξη στο μητρώο κλεμμένων οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ.).
Μέσα από την ψηφιακή πύλη gov.gr οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα μπορούν μέσω της εφαρμογής myAuto να βλέπουν στοιχεία για την άδεια του οχήματός τους, την ασφαλιστική του κάλυψη, τους ελέγχους ΚΤΕΟ κ.ά., ενώ ο ελεγκτικός μηχανισμός της ΑΑΔΕ και οι αστυνομικοί μέσα από την εφαρμογή Audit-Car θα έχουν [...]

Οι ασφαλισμένοι που οδηγούν υπο συνθήκες χιονιού θα πρέπει να θυμούνται τα εξής:

  • Εάν λόγω χιονιού και ολισθηρότητας του δρόμου, συμβεί σύγκρουση με άλλο όχημα, τότε η αστική ευθύνη του υπαίτιου οδηγού, για τις υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες που θα δημιουργήσει προς τρίτους αναίτιους οδηγούς αποζημιώνεται, και εφόσον συντρέχουν όλες οι νόμιμες προϋποθέσεις κάλυψης, από το βασικό ασφαλιστήριο του οχήματος που διατηρεί.
  • Εάν λόγω χιονιού προκληθούν υλικές ζημιές στο ίδιο το ασφαλισμένο όχημα, αποζημιώνονται με την προϋπόθεση, η κάλυψη καιρικών φαινομένων να περιλαμβάνεται στο συμβόλαιο, και την προσκόμιση βεβαίωσης της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας για τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημερομηνία και ώρα του συμβάντος. Οι μηχανικές βλάβες λόγω χιονιού και οι ζημιές λόγω παγετού δεν καλύπτονται.
  • Εάν λόγω χιονιού, προκληθούν υλικές ζημιές στα κρύσταλλα του οχήματος, αποζημιώνονται με την προϋπόθεση, η κάλυψη [...]
Back to top
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram