Τα νέα μας

Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι

Η ασφάλιση διαρκεί για το χρονικό διάστημα που αναγράφεται πάνω στο ασφαλιστήριο, έχοντας ημερομηνία έναρξης και λήξης, και συνήθως διαρκεί για ένα έτος, εξάμηνο, τρίμηνο, και μήνα. Η ασφαλιστική κάλυψη σύμφωνα με τον νόμο αρχίζει με την εμπρόθεσμη καταβολή των ασφαλίστρων, που αντιστοιχούν στο χρονικό αυτό διάστημα.

Όλες οι εταιρείες για τα ασφαλιστήρια όλων των κατηγοριών όπως για παράδειγμα ζωής, υγείας, σύνταξης, , κατοικίας, επιχείρησης, οχημάτων, αστικής ευθύνης, σκαφών, cyber κ.α εκδίδουν μια ειδοποίηση πληρωμής ανανέωσης, που αναγράφει το νέο χρονικό διάσημα ασφάλισης, τα νέα ασφάλιστρα και τις παροχές ή όρους που θα ισχύουν στην ανανέωση της ασφάλισης που έπεται.

Η ειδοποίηση αυτή γνωστοποιείται στον ασφαλισμένο πελάτη ένα μεγάλο διάστημα πριν τη λήξη της τρέχουσας οφειλής, τουλάχιστον 25, 30, 40, 60 ημέρες πριν την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου, ώστε ο ασφαλισμένος να έχει το χρονικό [...]

Μικρή αυξητική αναπροσαρμογή θα καταγράψουν από 1/1/2022 τα κατώτατα υποχρεωτικά όρια ασφάλισης αστικής ευθύνης οχημάτων.

Ειδικότερα σύμφωνα με την απόφαση σύμφωνα με την υπαριθμ. 195/3/29-11-2021 της ΤτΕ τα ελάχιστα ποσά ασφαλιστικής κάλυψης για τροχαία ατυχήματα αναπροσαρμόζονται από τη νέα χρονιά στο 1,3 εκατ. ευρώ ανά θύμα σε περίπτωση σωματικής βλάβης  και σε 1,3 εκατ. ευρώ ανεξάρτητα από τον αριθμό θυμάτων σε περίπτωση υλικής ζημιάς.

Σήμερα τα ελάχιστα όρια υποχρεωτικής ασφάλισης και για τις δύο περιπτώσεις ανέρχονται στο 1,220 εκατ. ευρώ και η μεταβολή τους βασίζεται στην αναπροσαρμογή που έχει επέλθει στον εναρμονισμένο δείκτη τιμών καταναλωτή που καλύπτει όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ.

Μένει να φανεί το κατά πόσο τα αυξημένα όρια υποχρεωτικής ασφάλισης θα προκαλέσουν ανάλογες μεταβολές, βλέπε αυξήσεις, στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης οχημάτων.

Πηγή: www.insurancedaily.gr

Με τη ραγδαία αύξηση των οχημάτων στους δρόμους, ακόμη και οι πιο έμπειροι οδηγοί μπορεί κάποια στιγμή να εμπλακούν σε ένα μικρό τροχαίο ατύχημα. Επειδή ίσως να μην γνωρίζετε πώς θα πρέπει να αντιδράσετε σε αυτή την περίπτωση, παρακολουθήστε ένα σύντομο βίντεο, για να σας εξηγήσουμε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε.

Ο έλεγχος για ορατούς τραυματισμούς, η μεταφορά του οχήματός σας σε ασφαλές μέρος, η λήψη φωτογραφιών και η καταγραφή στοιχείων είναι μερικές μόνο από τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να εξασφαλίσετε την ομαλή αποζημίωσή σας και να μπορέσετε να συνεχίσετε την μέρα σας χωρίς άγχος.

Εάν είστε ασφαλισμένοι στη Generali, καλέστε μας στο 210 8096100 ή χρησιμοποιήστε το MyGenerali mobile application ώστε να δηλώσετε το περιστατικό ψηφιακά μέσω βιντεοκλήσης χωρίς να περιμένετε την Φροντίδα Ατυχήματος.

Σύμφωνα με το νόμο 489/76 (Φ.Ε.Κ. Α’ 331) «Περί Υποχρεωτικής Ασφαλίσεως των εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης», η ασφάλιση οχήματος καλύπτει την αστική ευθύνη του ιδιοκτήτη, του κατόχου και κάθε οδηγού ή προστηθέντος για την οδήγηση ή υπευθύνου του ασφαλισμένου οχήματος.

Από την ασφαλιστική κάλυψη εξαιρείται η αστική ευθύνη έναντι τρίτων, των προσώπων που επελήφθησαν του οχήματος με κλοπή ή βία, των προσώπων που προκάλεσαν το ατύχημα εκ προθέσεως, και των προσώπων τα οποία συμφώνησαν να μεταφερθούν με αυτοκίνητο που αφαιρέθηκε από το νόμιμο κάτοχό του με αθέμιτα μέσα ή χρησιμοποιείται για εγκληματική πράξη, εφόσον αποδειχθεί ότι είχαν γνώση. Επίσης πράγματα που μεταφέρονται με το ίδιο αυτοκίνητο εξαιρούνται της υποχρεωτικής ασφάλισης.

Στις ανωτέρω περιπτώσεις κλοπής ή απόκτησής του οχήματος με χρήση βίας, η ασφαλιστική κάλυψη συνεχίζει να ισχύει για το νόμιμο ιδιοκτήτη και κάτοχο.

Οι [...]

Στην καθημερινότητα μπορεί να συμβούν διάφορα περιστατικά, για τα οποία ένας οικογενειάρχης μπορεί να θεωρηθεί «υπεύθυνος». Τότε θα πρέπει να πληρώσει την ζημιά!

Τέτοια καθημερινά περιστατικά είναι για παράδειγμα η πτώση μιας γλάστρας ή άλλου αντικειμένου από το μπαλκόνι σε έναν άνθρωπο ή σταθμευμένο/κινούμενο όχημα, η επίθεση του σκύλου του ή του σκύλου της οικογένειας σε τρίτο άνθρωπο με πρόκληση σωματικών βλαβών και υλικών ζημιών, η μπάλα των παιδιών να σπάσει μια τζαμαρία ακινήτου ή ακινήτου ιδιοκτησίας τρίτου, ένας επισκέπτης να γλιστρήσει στο βρεγμένο ή γυαλισμένο πάτωμα, μια τροφική δηλητηρίαση επισκεπτών κατά την διάρκεια μιας οικογενειακής γιορτής και άλλα αναπάντεχα περιστατικά που δεν φαντάζεται το ανθρώπινο μυαλό.

Η παροχή «Αστική Ευθύνη Ιδιώτη/Οικογενειάρχη» καλύπτει την αστική ευθύνη του ασφαλισμένου για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές προς τρίτους, από αμελείς πράξεις και παραλείψεις του ιδίου, της συζύγου, των ανήλικων [...]

Το σπίτι μας είναι το προσωπικό μας καταφύγιο. Είναι το πολυτιμότερο υλικό αγαθό μας και το πιο σημαντικό περιουσιακό μας στοιχείο. Μέσα σε αυτό εξελίσσονται οι ζωές μας και νιώθουμε ασφαλείς. Τέσσερις τοίχοι γεμάτοι φαντασία, όνειρα, λύπες και χαρές. Γιαυτό και πιστεύω ότι συμφωνούμε όλοι στη λογική ότι πρέπει να το προστατεύουμε για να μας προστατεύει. Να φροντίζουμε για την συντήρησή του, να το έχουμε ασφαλισμένο.

  •  Γιατί αξίζει όμως να έχουμε ασφαλισμένη την κατοικία μας;
  • Γιατί αξίζει να εντάξουμε αυτό το έξοδο στους βασικούς μας σταθερούς λογαριασμούς και τι πρέπει να προσέχουμε κατά τη διαδικασία αίτησης για ασφάλιση; 

    Παρακάτω ακολουθούν 5+1 βασικοί λόγοι για να το ξανασκεφτείτε και γιατί όχι, να επικοινωνήσετε σήμερα κιόλας μαζί μας για να μάθετε περισσότερα.  

    1.     Φυσικές Καταστροφές 

    Φέτος ίσως να ζήσαμε μια από τις χειρότερες [...]

Οι μετεωρολόγοι κρούουν εδώ και μέρες το καμπανάκι του κινδύνου για τον επερχόμενο καύσωνα, ο οποίος από σήμερα ξεκινάει την επέλασή του, με θερμοκρασίες που μπορεί να αγγίξουν ακόμα και τους 44 βαθμούς Κελσίου. Όσοι θα χρειαστεί να οδηγήσετε είτε για δουλειά, είτε για διακοπές, διαβάστε τι θα πρέπει να προσέξετε!

Τους καλοκαιρινούς μήνες και πόσο δε μάλλον τις ημέρες αυτές που η θερμοκρασία θα φτάσει σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, εντός της καμπίνας αναπτύσσονται εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες, οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν ακόμα και τη διαύγεια του οδηγού κατά την οδήγηση. Προετοιμαστείτε ανάλογα λοιπόν για να φτάσετε στον προορισμό σας με ασφάλεια. Για να δούμε τι πρέπει να προσέξετε:

 

  • Αν πρέπει να ταξιδέψετε πράξτε το είτε νωρίς το πρωί, είτε το βράδυ!
  • Να είστε ενυδατωμένοι. Πιείτε άφθονη ποσότητα νερού. Υπολογίστε ένα ποτήρι νερό [...]

Με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες εμπλουτίζεται συνεχώς το MyGenerali, η πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Το ψηφιακό εργαλείο εξυπηρέτησης της  Generali, το οποίο είναι διαθέσιμο για υπολογιστές και ως εφαρμογή για tablet και κινητά έχει κερδίσει τις εντυπώσεις των ασφαλισμένων, παρέχοντας ταχύτητα εξυπηρέτησης, προσβασιμότητα και ασφάλεια συναλλαγών.

 

Πηγή: insurancedaily.gr

Η Πυρκαγιά είναι ένα τυχαίο, απρόβλεπτο, βίαιο και ανεξάρτητο από τη θέληση του ανθρώπου γεγονός, το οποίο επιφέρει σοβαρές υλικές ζημιές σε περιουσίες.

Δεκάδες είναι τα παραδείγματα κατοικιών και επιχειρήσεων, που καταστράφηκαν από μια τυχαία πυρκαγιά.

Έπειτα από τέτοια γεγονότα προκύπτουν διάφορες οικονομικές ανάγκες στους ιδιοκτήτες όπως για παράδειγμα η ανάγκη μετρητών χρημάτων για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, η ανάγκη εξόφλησης δανείων, τραπεζών, εφορίας και άλλων δανειστών, αποζημιώσεις που θα υποχρεωθεί να καταβάλλει ο ιδιοκτήτης σε περίπτωση που η πυρκαγιά του επεκταθεί σε περιουσίες τρίτων ανθρώπων, η ανάγκη άμεσης επαναλειτουργίας της επιχείρησης και πολλές ακόμα.

Στις περισσότερες περιπτώσεις η εξεύρεση μετρητών χρημάτων για την αποκατάσταση των ζημιών είναι δύσκολη ή και ανέφικτη, ιδιαίτερα στην εποχή της πανδημίας και της οικονομικής στενότητας που διανύουμε.
Ένα συμβόλαιο «Πυρκαγιάς Περιουσίας» αποζημιώνει τις υλικές ζημιές που θα προκληθούν σε [...]

Ο φιλικός διακανονισμός είναι ένα σύστημα αποζημίωσης μετά από τροχαίο ατύχημα, που επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο (αυτόν δηλαδή που δεν έχει υπαιτιότητα για το ατύχημα) να αποζημιωθεί από τη δική του ασφαλιστική εταιρία, αντί για την εταιρία του υπαίτιου οδηγού.

Σύμφωνα με την ΕΑΕΕ:

Ο φιλικός διακανονισμός καθιερώθηκε κατά κύριο λόγο για τη διευκόλυνση και καλύτερη εξυπηρέτησή σας σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, καθώς έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα:

  • Λιγότερες και πιο άμεσες διαδικασίες για σας.
  • Ταχύτερη καταβολή της αποζημίωσης που δικαιούστε.
  • Μικρότερη ανάγκη για προσφυγή, δική σας ή της εταιρίας σας, στα δικαστήρια, με τη μείωση του σχετικού κόστους που συνεπάγεται αυτό.
  • Λιγότερες διενέξεις ανάμεσα σε σας και άλλες ασφαλιστικές εταιρίες.
  • Δυνατότητα να αποζημιωθείτε από την εταιρία που εσείς οι ίδιοι επιλέξατε, έχοντας προφανώς δική σας άποψη για την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Ο φιλικός διακανονισμός ισχύει από την 1η Μαΐου 2000, [...]

Back to top
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram